péntek, augusztus 28, 2020

A félelemmel telt világ


Számos videót, írást kapok pro-kontra a járvánnyal az oltással és más aktualitásokkal kapcsolatban. Ma reggel egy Olasz Doktor bejelentését például. Természetesen van ezekben az anyagokban, figyelemreméltó megállapítás, előfeltételezés. Nem mondom, hogy egyáltalán nem kell foglalkozni és átgondolni ezeket, de elmondom, most nektek hangosan. Rengeteg dologtól, történéstől, és embertől lehetne félni, de nem szabad megengedni ennek a nyomását. Nem vagyok hajlandó beengedni a félelmet az életembe, bármilyen ruhába öltözve kopogtat az ajtómon. Abból indulok ki, hogy most vagy Isten gyermeke vagyok vagy nem. Vagy többet ér az életem két verebecskénél, vagy nem. Vagy felettem tartja az Úr az Ő csodálatos kezét, vagy nem. Magyarán, vagy gondot visel rám mindenre kiterjedően, vagy eddig akkor nem jó bibliát olvastam. Nem fogok senki kedvéért aggódni/rettegni. Nekem a szentírás azt mondja, a józanság, a megfontoltság mellett hitből-hit által éljek. Hiszem, hogy Isten meg tudja mutatni nekem/nekünk, hogy mikor mit tegyünk, vagy ne tegyünk, hiszen ezek az életünket kő keményen érintő kérdések. A személyes kapcsoltban ez benne van, ennek meg kell valósulnia. Isten jó és jókat készít el a gyermekeinek. Nem kígyó és kő van terítéken a nekünk terített asztalon. Az Úr Jézus, nem véletlenül figyelmeztet bennünket, hogy ne féljünk. Lehetne, és gondolom van is bőven mitől félni, mégis a mi megváltó Istenünk azt kéri ne a félelmet válaszuk!

Köszönöm a figyelmedet. 

 

Nincsenek megjegyzések: